Träningsbarometern®

Maximera medlemmarnas nöjdhet med träningsbarometern®. Vi tar reda på vad ni bör förbättra i första hand samtidigt som ni får veta vad ni kan vara extra stolta över.

Beställ offert

I samarbete med KlubbSverige och KlubDanmark

Vet ni hur nöjda era medlemmar är?

I en allt tuffare konkurrens är det viktigare än någonsin att ha nöjda och lojala kunder. Forskning visar att nöjda kunder inte bara stannar kvar utan spenderar mer pengar i form av så kallad ”secondary spend” samt sprider ett positivt budskap och genererar fler medlemmar. Det bidrar till en långsiktigt hållbar verksamhet. Detta har aldrig varit viktigare då ett stort utbud och sociala medier gör att vi idag agerar på en marknad som styrs av konsumenterna. Det är därför viktigt att veta hur nöjda kunderna är och vad ni kan göra för att de ska bli ännu nöjdare och föra verksamheten till nästa nivå.



Sluta gå på magkänsla – ta förankrade beslut

Vi lever i en ny värld. Information sprids blixtsnabbt mellan människor via sociala medier och bloggar. Ett företags varumärke kan skadas över en natt. Det är därför ännu viktigare idag än förut att ha goda ambassadörer istället för marodörer. Utnyttja det positiva pratet, minska det negativa. Skaffa en armé av goda ambassadörer. Vi hjälper er!



Så hjälper vi er - lägg energi på det som betyder mest

Vi hjälper er genom att ta reda på hur nöjda medlemmarna är idag och hur förbättringsbehovet ser ut. Ni har också möjlighet att jämföra er med andra gym. Förutom att identifiera de områden ni bör prioritera i ert förbättringsarbete tar vi även reda på vad ni kan vara extra stolta över. Se hur det går till genom att klicka på följande länk: Exempelrapport



  • Kundundersökningarna är enkla att använda och ger bra underlag för förbättringsarbete.

    Magnus Filipsson , KlubbSverige

  • Jag tycker att undersökningen var riktigt bra. Efter undersökningen har vi som klubb tittat närmare på vad medlemmarna egentligen vill ha och därigenom levererat bättre.

    Alexandra Tägström , Life n Joy Rättvik

Ta del av Träningsbarometern 2016!

Så kan en undersökning förbättra verksamheten

Här nedanför kan du se varför er organisation tjänar på att göra en undersökning.

 

 

Utan en undersökning:

  • Beslut baseras på magkänsla.

  • Ingen fullständig bild av hur nöjda kunderna är och hur stort förbättringsbehovet egentligen är.

  • Svårt att veta vad man ska lägga sin energi på för nöjdare kunder.

  • Kunderna får ingen bekräftelse på att ni bryr er om vad de tycker.

 

Med en undersökning:

  • Beslut baseras på fakta.

  • Ni får veta svart på vitt hur nöjda era kunder är och vilket förbättringsbehov ni har.

  • Ni får veta vad ni ska fokusera er energi på för ännu nöjdare kunder.

  • Ni visar kunderna att ni bryr er om vad de tycker.

Vi hjälper er att nå ökad lönsamhet

Tveka inte att kontakta oss, vi hjälper er till ännu nöjdare medlemmar!

Kontakta oss